joi, 11 martie 2010

HELP!!!!!!


Tocmai cand ma gandeam ca vine primavara, na isprava! E iarna in plina splendoare. Si ce frumos ninge! :X:X:X Si cat ma oftic ca n-am sanie!! Da frate, n-am sanie. Dar asta nu-i nimic, ca de bine de rau yo mai am scuza cum ca nu sunt din bucuresti si de aia nu am sanie aici, insa la altii problema sta altfel. Am zbierat cat m-au tinut plamanii dupa o sanie in iarna asta si ce credeti?! Am facut amigdalita degeaba! Am intrebat pe toata lumea, am rugat sa se intrebe mai departe, insa in zadar. Cum se poate sa nu ai o sanie? Cum???? Copilarie trista au mai avut copiii astia prin capitala pe aici. Si nu o vroiam decat imprumut cateva minute, atat!!!! Da' n-ai cu cine dom'le, n-ai cu cine! De aceea recurg la ultima sansa de reusita, si anume la voi, cei care n-aveti treaba si stati si cititi ce balmajesc yo aici :D Daca are cineva o sanie si e suficient de marinimos sa o si imprumute pret de max jumatate de ora, va rog sa-mi lasati comment la postare :)
Dar daca nu se gaseste nimeni care sa intruneasca aceste calitati, enumerate mai sus, sa nu dati vina pe mine ca iarna nu se mai termina. Am vorbit eu cu ea si mi-a promis ca nu va face loc primaverii pana nu imi indeplinesc si yo dorinta :D
Deci, sariti cu saniile daca vreti soare de Pasti! :)) Si, ca sa vedeti ca nu sunt scartzara, va las drept rasplata un link cu o melodie care, mie cel putin, imi place mult. E ea mai veche, dar merita ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu