miercuri, 25 august 2010

de neinteles...


De ce e asa si nu e altfel?...de ce situatiile sunt de neconceput uneori?...de ce trebuie sa decizi in astfel de momente?...de ce....de ce....de ce....prea multe intrebari si mult prea putine raspunsuri pentru ele....poate am vrea sa fie altfel, toate lucrurile sa fie diferite....sa nu mai suferim prinsi in capcanele unei vieti dure si aspre, dar care insa ne lasa drept alinare timpul si ceea ce noi, oamenii, numim "uitare"...insa este oare de ajuns?....poti merge mai departe?....poti pune punct si sa o iei de la capat indiferent de situatie?....poti razbi prin frigurile societatii contemporane, pentru ca mai apoi sa atingi caldura unei noi zile?....iarasi intrebari....oare vom avea curajul vreodata sa mergem dincolo de ele, sa dam frau liber celor mai nastrusnice idei?....sa ne vedem realizate cele mai ascunse vise?...oare?...cred ca traim timpuri care ne impiedica sa accedem catre toate acestea...suntem niste pioni in mana destinului si orice am face noi, totul se va intampla exact asa cum e planificat sa se intample....si ma veti intreba daca o decizie luata la un moment dat nu poate schimba cursul lucrurilor, insa va voi raspunde ca acele lucruri sau situatii care par schimbate sunt de fapt cele care trebuie sa fie, ajungandu-se la ele mai devreme sau mai tarziu....dar nu-i asa ca toti am vrea sa fie mai devreme?! insa nu mereu se intampla asa, ba chiar arareori, cei impliniti fiind unii dintre cei mai norocosi...dar asa cum am spus si data trecuta, viata trebuie traita la intensitatile cele mai mari, sa ne incununam zilele ca si cand nu am apuca sa mai traim altele....sa aspiram intotdeauna catre fericirea deplina, fara probleme si intrebari, pentru ca intr-o zi o vom gasi....si sa nu uitam ca oriunde am fi si prin orice greutati am trece, aceeasi luna ne vegheaza pe toti....
A voastra sincera,
Midnightcat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu