joi, 26 ianuarie 2017

Colt de suflet


Cum ma simt astăzi?! Îmi simt sufletul amorțit. Este o stare ce nu m-a mai încercat de multișor. Parca îmi este greata de oameni câteodată și de tot ceea ce fac din ignoranta. Sa arunci cu noroi gratuit, este ușor! Este la îndemâna tuturor. Mai greu este sa stai sa realizezi niște lucruri, sa vezi dacă ceea ce auzi este adevărat sau daca ceea ce vezi, nu este o interpretare greșită. Cercetează omule, înainte sa dai verdicte! Informeaza-te, dacă te interesează cu adevărat. Iar dacă nu, mai bine pleci urechea la ceva mai folositor. Este frustrant sa afli ca ai spus ceva sau ca ai făcut un lucru, când tu nici habar nu aveai. Este trist sa vezi  ca oamenii, pe care ii apreciai, se pretează la jocuri dinastea ignorante. E adevărat ca, gura lumii, nici pământul nu o astupa, dar parca este al naibii de frustrant sa ajungi în postura de "oaie neagra", gratis! Știu ca nu trebuie sa demonstram nimic, nimănui,  însă, asa te cuprinde o stare de neputință și frustrare în momentele astea, incat ramai "șifonat" de multe ori. 
Deși credeam ca, după o perioada de furie interioara și exterioara, m-am liniștit, astăzi m-am trezit cu un gust amar, cu o amorțeală în suflet, cu o difidenta sporita fata de oameni. Parca nu mai reușesc sa ma emoționez pentru nimic. E o stare foarte aiurea pentru un suflet mereu vesel și pus pe șotii, ca al meu. Știu ca nu e prima oara când ma încearcă, pentru ca, din păcate,  canalii găsim la tot pasul, însă trecuse atât de mult timp, de când se infiripase in sufletul meu ultima oara, încât ii uitasem gustul. E de un cenușiu ce, parca, nu cunoaște margini. 
Am auzit de regula lui 5, dacă nu va conta peste 5 ani, sa nu îți bați capul mai mult de 5 minute. Este foarte sănătoasă,  într-adevăr! Dar când ești bun și blând,  însă extrem de corect, în special fata de tine însuți,  parca te ating într-un mod mai puțin superficial răutățile lumii. Știu ca, poate, sunt nimicuri și ca vor trece cu siguranță, însă te prind intr-un gri, pentru un timp, și te fac sa meditezi asupra lucrurilor, asupra persoanelor. Te fac sa vrei sa ridici ziduri în jurul sufletului.
Norocul meu este ca am persoane aproape, care ma sprijină și ma susțin, și care îmi luminează și cele mai întunecate colturi ale spiritului. Datorita lor, trec cu fruntea sus prin orice umbra de răutate și prin cel mai gri anotimp sufletesc. Lor le mulțumesc pentru modul în care ma fac sa ma simt și pentru ca ma ajuta sa păstrez mereu un zâmbet pe chip și un copil în suflet. 
Acestea fiind spuse, va confirm faptul ca ma simt, deja, mult mai bine, decât acum vreo 30 de randuri în urma. Fiți oameni frumoși, cu suflete sclipitoare! Fiți romantici, fiți visători,  fiți exact asa cum va doriți voi! Și nu lăsați pe nimeni și nimic sa va intunece zâmbetele! 

Yours forever,
Midnightcat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu