vineri, 26 februarie 2010

my love....


Aceasta va fi o postare mai trista......nu am vrut sa scriu despre acest subiect insa intamplarea a facut sa ma razgandesc.......faceti cunostinta cu Paulie.....el este minunata fiinta din poza......a reusit sa-mi lumineze chipul si viata pentru o foarte scurta periada de timp.....poate mult prea scurta.....insa inestimabila din punct de vedere al sentimentelor. Am reusit sa ma atasez de pasarea asta enorm de mult....pentru mine nu mai era o simpla pasare frumos colorata cu un glas voios.....era un prieten, o viata care trebuia putin ghidata pe drumul sau spre maturitate.....un suflet poate mult prea curat si sincer pentru a ramane mai mult timp printre noi.....era un pui, asemenea unui boboc de floare care infloreste sub ochii gradinarului......al meu nu a mai inflorit :( .........o faptura extraordinar de desteapta si de curioasa; nu era chip sa nu iti intre in suflet......nu vreau sa fiu plictisitoare.....am vrut doar sa faceti si voi cunostinta cu o particica din rai care mi-a facut zilele mai senine atat cat s-a putut.....nu mai am ce sa spun pentru ca oricum cuvintele ar fi de prisos.....doar ca .....a lasat un gol acolo undeva.....:(

Un comentariu:

  1. am avut si eu un perus de care m-am atasat enorm,care..din pacate a murit la 1 an de zile.nu stiu de ce...
    http://www.youtube.com/watch?v=m_nTmaTvMVA
    http://www.youtube.com/watch?v=r2R0_rpry_s

    RăspundețiȘtergere