joi, 11 februarie 2010

Vacanta!!!


Si uite ca a trecut si "stresiunea" din semestrul asta. Mai e inca unul si atat....am scapat. Si nu ma intelegeti gresit! Cand am spus ca am scapat m-am referit la sensul denotativ al cuvantului. Stiu ca fiecare facultate in parte are "pasarelele" ei, insa cred ca venerabila Facultate de Limbi si Literaturi Straine are stoluri intregi!!! Nu am vazut profesori mai comozi ca aici frate! Asta nemaipunand la socoteala faptul ca ne sunt incalcate niste drepturi privind sesiunile de restante, deoarece dupa fiecare sesiune de examene ar trebui sa se tina si una de restante. Insa, nu numai ca nu avem parte de doua astfel de sesiuni si ca trebuie sa asteptam cateva luni ca sa putem da din nou examenele, dar cand vine septembrie nici nu-i chip sa-i gasesti pe onorabilii profesori, unde mai pui ca unii nici macar nu stiu ca au studenti cu restante, asta dupa ce noi saracii asteptasem cateva ore bune pe holuri. Si ca si cireasa de pe tort, pot mentiona mirificul fapt ca, daca intr-un sfarsit ai marea bafta si norocul "fara numar" sa dai totusi nenorocita de restanta, profesorul uita de tine si de faptul ca exista un catalog special pentru a fi utilizat in acest scop, si anume de a mazgali niste cifre peste 4 cu un amarat de pix pana la urma. Asta ca sa nu mai pun la socoteala "buna" colaborare dintre secretariat si profesori! Pffff, deja ma intind prea mult si nu mi-ar ajunge nici timpul si in nici un caz nervii sa dezbat acest subiect. Bineinteles ca pretentiile sunt mult peste masura eficacitatii sistemului. De ce s-or numi "forme de invatamant superior, insa FACULTATIV" nu pot sa-mi explic, din moment ce nu am facut decat 2 cursuri care sa-mi placa in toti acesti 3 ani! Plus ca optionalele sunt de fapt niste metode in plus de teroare. Esti examinat la sfarsitul acestor optionale mai rau ca la un curs de baza. Dar asta e, studentul romanesc are capacitate si potential si acestea trebuie exploatate la maxim, pana saracu' da in balbaiala. Ce sa va mai spun?.....ca dupa incendiul de acum 2 luni inca mai miroase ingrozitor a fum pe holuri?!......ca in lift nu e deloc a good idea sa te urci pentru ca s-ar putea sa nu te mai dai jos?!.....ca sonorizarea si conditiile in general lasa de dorit?!......ca pana si amarata de dugheana de langa facultate are incasari uriase pe timp de criza?!......si toate astea la ce pret?! Exact 2.500 RON, ceea ce reprezinta nici mai mult nici mai putin decat cea mai mare taxa la o facultate din acest domeniu. De ce?! Cica pentru a ne mandri ca am absolvit la maiastra Universitate de stat din Bucuresti, unde ti-e frica sa pui si mana pe clantele de la usi de "curate" ce-s! Closete si baile in general nici nu mai intra in dscutie, la fel si sistemul de protectie, care permite furtul de lucruri materiale din clasele in care erau o sumedenie de studenti ce tocmai se pregateau de examen, si lista mai poate continua. Mda.....cam asa stau lucrurile la aceasta mirobolanta facultate. Insa pana una alta, yo una ma bucur din plin de vacanta si incerc sa-mi fructific timpul liber cat mai constructiv, si totusi relaxant, posibil. V-am pupat si vacanta frumoasa si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu