joi, 24 ianuarie 2019

P.S.: I love you...


De ce te iubesc?!

Te iubesc, pentru ca stii sa aprinzi in inima mea cele mai sincere sentimente.
Te iubesc, pentru ca am crescut impreuna si am invatam unul de la celalalt ce inseamna iubirea.
Te iubesc, pentru ca mi-ai fost prima piatra de capatai in istoria sentimentelor.
Te iubesc, pentru ca imi esti sot, iubit, frate si prieten.
Te iubesc, pentru ca mi-ai daruit sansa de a fi mama.
Te iubesc pentru tatal care esti copilului nostru, pentru dedicarea si rabdarea cu care o însoțești zilnic, pentru iubirea cu care ii ghidezi necontenit pașii.
Te iubesc atunci când vii acasă și iti văd ochii luminându-se când intri in prag.
Te iubesc, pentru ca alături de tine pot fi eu. Puerila, inocenta, emotiva, geloasa, nervoasa, urâta sau frumoasa. Eu.
Te iubesc in zilele in care ne plictisim pe canapea sau lenevim la televizor.
Te iubesc duminica dimineata, când te furișezi la noi in camera și ne dai “buna dimineata”.
Te iubesc când ma faci sa rad și iubesc sa te aud râzând.
Te iubesc când ne înțelegem din priviri.
Te iubesc când îmi completezi propozițiile sau când îmi anticipezi gândurile.
Te iubesc când facem clătite la micul de jun.
Te iubesc, pentru ca iti place sa stam toată ziua in pijamale.
Te iubesc când îmi amintesc cum obișnuiam sa ne batem cu perne.
Te iubesc când inventezi cuvinte și ne prăpădim de rad la auzul lor.
Te iubesc, pentru ca îmi aduci un zâmbet când ma gândesc la tine, și pentru ca îmi încălzești sufletul atunci când totul in jur este gri.
Te iubesc când, noaptea, te întorci in pat și ma strângi in brate.
Te iubesc pentru grija pe care ai avut-o fata de mine cand eram cu burtica.
Te iubesc cand ne chinuim sa cadem de acord la ce sa ne uitam seara la tv, si tu adormi dupa 10 minute.
Te iubesc, pentru ca, deși ma enervezi la culme uneori, tot nu ti-as sparge capul.
Te iubesc când ma ajuți cu treburile casei.
Te iubesc când povestim de peste zi, cand ma asculti și cand îmi spui, când ne amuzam și când ne informam.
Te iubesc când facem glume unul pe seama celuilalt, fără a ne supăra, ba chiar râzând cu gura pana la urechi.
Te iubesc când mergem in vacante și avem timp de noi.
Te iubesc când depănăm amintiri și când proiectam viitorul.
Te iubesc, pentru ca alături de tine ma simt, la rândul meu, iubita.
Te iubesc, pentru ca îmi apreciezi calitatile și îmi recunoști valorile. 
Te iubesc, pentru ca nu îmi îngrădești libertatea și nici nu îmi tai aripile.
Te iubesc, pentru ca ne pui mereu pe primul plan.
Te iubesc, pentru ca mi-ai fost alături in cele mai dificile momente și ca ai știut sa îmi spui ceea ce aveam nevoie sa aud. 
Te iubesc, pentru ca m-ai ridicat când am căzut. Fără critici sau reproșuri, ci doar cu încredere, înțelegere și iubire.
Te iubesc, pentru ca alături de tine am împlinit visuri, am depășit obstacole și am făcut planuri de viitor.
Te iubesc când iti destăinui frământările.
Te iubesc când îmi împărtășești sentimentele, când imi spui ce sălășluiește in inima ta.
Te iubesc când îmi demonstrezi zilnic grija și dragostea, pe care ne-o porți.
Chiar și când devii antipatic, te iubesc. 
Te iubesc și cu soare și cu vânt, și in plină zi și in miez de noapte.
Te iubesc, pentru ca îmi ești trecut, prezent și viitor.
Te iubesc, pentru ca nu as sti altfel.
Te iubesc, pentru ca te iubesc.


Midnightcat 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu