joi, 14 februarie 2019

Valentine’s Day



Frumoasa zi, astăzi. Frumoasa și fizic, ca vreme, și spiritual, ca sărbătoare. E frumos sa vezi oamenii pe strada cu flori, ciocolata și baloane. Cred ca au avut record de încasări cei cu fabrica de ciocolata. 
Aud multă lume spunând “ah, eu nu sărbătoresc! Ce e Valentine’s Day?! O sărbătoare americană, preluată pentru consumerism, pentru business. Eu serbez de Dragobete” sau “mie nu îmi trebuie o zi pentru a sărbători iubirea”.
Mda, nu ar fi chiar sau chiar greșit, DACĂ ȘI NUMAI DACĂ, chiar asa ar proceda lumea, adică sa sărbătorească alta data sau, și mai wow, in fiecare zi. 
Însă nu este asa. In ziua de azi, când suntem tot mai mult presați de timp și stresați de viața cotidiană, nu numai ca uitam sa fim atenți cu cei din jur, dar nu ne mai amintim nici de noi, și de ceea ce ne face sufletul de vibreze.
Ce este Valentine’s Day, pana la urma?! Este o sărbătoare, împrumutată intr-adevăr, însă o zi in care se sărbătorește iubirea. In toate formele ei. 
Dragostea fata de partener este cea mai des întâlnită, dar e la fel de valabilă și dragostea fata de proprii copii, fata de copiii blanosi și patrupezi, fata de natura, fata de alte persoane dragi. 
Eu asta văd in sărbătoarea asta. Vreau sa sărbătoresc astăzi, faptul ca in fiecare zi ma îndrăgostesc de o zi, în care soarele iti mângâie ușor chipul și iti încălzește trupul, cu razele lui de primăvara. De asemenea, sărbătoresc liniștea pe care ti-o da o plimbare in parc intr-o zi normala, când copiii sunt încă la școala, și parcul este aproape gol. E adevărat ca poate nu este la fel de însuflețit ca intr-o zi de weekend, dar asa de frumos este sa nu stai la coada pentru a-ti da copilul in leagăn. E frumos sa stai întinsa pe iarba verde și proaspăta și sa auzi cântecul păsărilor, sa admiri copacii și se te bucuri, cu brațele deschide, când bebelina pășește timid, dar determinat, către mami. 
Eu astăzi m-am îndrăgostit de aleile din acest parc, de liniștea lui și de bogăția soarelui. De momentele cu pitica mea, de cântece și de zâmbete. 
Sa știți ca pana si porumbeii se iubesc, parca, mai mult astăzi. Numai perechi, perechi erau astăzi pe iarba. Și exact ca in viața noastră, a oamenilor, la fel si la ei, masculul se tot umfla in pene pe lângă femela, poate, poate primește și el ceva pentru stăruința lui de azi. 
Mi s-a părut amuzant cât de mult se potrivește zicala populară “sunteți ca doi porumbei”. Îndrăgostiți fără cusur. Numai ca la ei dragostea e mai sincera, dar asta e deja un alt capitol, si am devia prea mult de la subiect.
Astazi a fost asa. Insa sunt zile cand iubesc ropotul ploii, si gandul ca venirea ei mai spala din probleme. Ador si soarele ce apare după ploaie, exact ca un Pheonix, cu al sau curcubeu, ce promite numai lucruri frumoase pe mai târziu.
Iubesc și adierea vântului ce iti atinge obrazul și vuietul sau ce răvășește parul. 
Iubesc noaptea, ce întotdeauna e un bun sfetnic. Ador luna când veghează peste luminițele orașului și îmi tresare sufletul in amurg, știind câte noi promisiuni porta cu el in ziua ce abia începe. 
Iubesc roua de pe iarba și florile ce își arata căpușorul din zăpada. 
Iubesc iarna cu albul și liniștea sa, dar ador si primăvara când totul se trezește din nou la viața. Îmi place toamna, ce ne daruieste un tablou minunat de culori, și vara deoarece e sinonimul mării.
Doamne, atât de multe lucruri și ființe iubesc, încât ar trebui sa fie mai multe astfel de sărbători, in care sa îmi declar dragostea.
Îmi iubesc la nebunie motanul, asa ursuz și antipatic, cum e uneori, însă cu toate dragostea, pe care ti-o poate da un membru al familiei. 
Îmi iubesc copilul, și ma bucur in fiecare zi de timpul petrecut împreuna și de progresele sale. 
Îmi iubesc soțul, alături de care am format o familie și un cămin. 
Iubesc oamenii, dar ador și momentele mele de singurătate și introspectie.
Iubesc cărțile și cititul noaptea târziu, sau la amiaza in aer liber.
Nu beau cafea, dar apreciez un ceai bun sau o ciocolata calda DULCEEEE.
Iubesc sa scriu, sa ma destăinui astfel unor persoane, pe care, probabil, nu ii voi cunoaște niciodată. Sa dăruiesc astfel câte puțin din ceea ce trăiesc eu, din cum văd eu lucrurile....asta dacă ar interesa pe cineva 😅
Iubesc bârfele între prietene și cocktail-urile din serile “girls only”. Complicitatea pe care o ai in aceste seri, și pe care greu o mai ai altfel, știind ca femeile nu sunt atât de ușor de pus de acord, cum sunt barbatii, DIN PĂCATEEEE!!!
Ador senzația pe care ti-o da un pahar, doua de spumant. Senzație de lejeritate, dar care,in același timp, iti da curajul de a înfrunta toată lumea pentru ceea ce iti dorești, de a-ti mărturisi adevăratele sentimente, fără a mai tine cont de barierele sociale sau materiale. 
Iubesc sufletele curate și sentimentele profunde. Iubesc poveștile de dragoste și sunt o romantica incurabila. Visez și îmi fac scenarii imaginare despre oameni și despre dragoste. Și cred cu tărie ca momentele inițiale ale unei relații, trebuie trăite la cea mai mare intensitate, și nu grăbite sau omise.
Ador fluturii din stomac, pe care ți-i da privirea celui pe care il iubești, atunci când iubirea e interzisă sau încă la început. O gluma, un cuvânt, o scânteie.
Iubesc emoțiile, sa le dăruiesc și le primesc.
Iubesc reacția de pe chipul oamenilor, când primesc un cadou cu adevărat dorit și neasteptat. 
Iubesc vulnerabilitatea persoanelor și lacrimile bărbaților, ce au curajul de a le vărsa in fata unui prieten. 
Iubesc toate asta, și alte câteva in plus. 
Despre asta este ziua de azi. Despre toată dragostea pe care o purtam. Nu contează pentru cine, contează ca ne umple sufletul de bucurie. Știți voi caravana “all you need is love”.
De asta vreau sa sărbătoresc astăzi. Poate nu in fiecare zi realizez cât de mult iubesc și cât de multe îndrăgesc. Însă astăzi este ziua dedicată lor. Dedicată iubirii și împărtășirii ei. 
Toți zic ca trebuie sa iubim și sa ne bucurăm in fiecare zi, însă prea putini o fac. 
De aceea, eu zic sa iubim in fiecare zi, dar mai ales in aceasta zi!

Happy Valentine’s Day!

Yours,

Midnightcat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu