luni, 18 ianuarie 2010

My first shot!

hello pt toata lumea si welcome to my new blog :P nu vreau sa va exasperez cu englezismele mele,insa k tot omul mai folosesc si yo din knd in knd cuvinte imprumutate :) spunea cineva, candva, undeva (detaliile kiar nu au importanta) k cei de la LIMBI le stiu pe toate.....ehhh....nu-i kiar asa :) de exemplu, yo sunt studenta la limbi straine si, desi unicul beneficiu al acestei facultati a fost sa-mi imbogateasca vocabularul pe ici pe colo, sunt de parere k lacunele nu imi lipsesc din niciun domeniu al existentei. Intr-adevar stiu mai mult decat unii, insa mult mai putin decat altii. Sunt perfect constienta de asta si kiar ma mandresc cu ceea ce am reusit sa acumulez in materie de cunostinte pana la aceasta onorabila si totodata fragila varsta de 22 de anisori :) Iar m-a luat gura pe dinainte si am uitat ca ideea era sa nu va plictisesc kiar de la inceput. Va urez toata bafta si norocul posibil in acest nou an si la cat mai multe "succesuri" :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu