miercuri, 20 ianuarie 2010

rusinica ;))


ce sa vezi...intr-o dupa-amiaza superba de iarna, in care fulgii de zapada iti incantau privirea, ies agale din casa cu destinatia facultate. Tinuta era una care de altfel ma caracterizeaza, eleganta. Nu chiar office, insa cu tenta eleganta. Asta-i stilul, n-am ce-i face! :D Si cum ma indreptam yo cu pas grabit, dar ferm spre Universitate, o bucata de gheatza ascunsa sub un firav strat de zapada imi iese in cale. Ce credeti ca a urmat? Evident la 1,75 cat am yo inaltime m-am prabusit din temelii. Nici nu stiu cand am ajuns jos, parca totul se intamplase in reluare. Cert este ca m-am trezit cu fata la cativa centimetri de trotuar si cu o durere pe partea dreapta de neimaginat. O tanti, saraca, venise grabita sa ma ajute sa ma ridic si sa ma scuture de multii de zapada cu care tocmai ma incarcasem. Imaginatia-va cat de mirifica eram in centrul Bucurestiului adunandu-ma de pe jos. Se dusese naibii toata prestanta mea :)) Cu fata in pamant si cu gluga in cap mi-am continuat plimbarea, insa graba s-a diminuat, in timp ce atentia s-a sporit. Nu prea sunt yo fan al fazelor de genul asta, mai ales in public, dar asta e....am facut-o si anul asta! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu